torsdag, april 26, 2007

Klänningshopping

Idag har jag varit ute och shoppat klänning till diplomeringen och till bröllopsfesten som jag ska på i sommar. Hittade två fina klänningar, en rosa och en lila. Gillade bägge två och priset var splendid, så jag köpte båda. Och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Ska jag behålla båda och hoppas på att jag kommer få användning för dem? Eller ska jag lämna tillbaka den ena? Vilken av dem i så fall?
Bilderna jag tog med min kamera blev ju inte helt hundra, men de visar i alla fall hur klänningarna ser ut. Den lila skulle min mamma tycka, det vet jag. Och jag kan väl hålla med om att den lila är aningens mer passande på många sätt. Men jag gillar den rosa också. Kommer jag få någon användning för den rosa?
Det känns ju som att den lila passar bäst på en diplomeringscermoni full med släkt och liknande. Och den passa väl egentligen också bäst på en bröllopsfest som också kommer vara full med släkt. What to do liksom? Några tips?






Inga kommentarer: