måndag, april 23, 2007

Värsta långa listan om mig

Hittade den här listan i en blogg på nätet och tyckte den var lite rolig. Så nu får ni veta ännu lite mer om lilla mig:

10 FÖRSTA
Bästa kompis: Min första bästa kompis hette Linda och gick i min klass på lågstadiet
Bil: Det lär nog dröja innan jag skaffar bil faktiskt. Har ju inget kört.
Kärlek: Nicklas, han gick i min klass på lågstadiet och jag var sååå kär.
Husdjur: Hade ett gäng akvariefiskar när jag var liten.
Semester: X antal familjesemestrar i Sverige och Danmark
Jobb: Kolloledare, första jobbet som pågick i sex sommrar faktiskt.
Riktiga kärlek: Tror inte att den RIKTIGA kärleken dykt upp än faktiskt.
Piercing: Räknas hål i öronen? Annars piercingfritt.
Konsert: Den första riktiga var nog på OKEJ-dagen i Sthlm för lääänge sen. Vi såg SpiceGirls bland annat.

9 SENASTE
Alkoholdrycken: En spännande drink på Baccardi Melon dracks i lördags natt i Handelspuben
Bilfärd: Mellan Handels och Blue Mountain på Gaius.
Filmen du såg: Titanic, igår kväll faktiskt.
Ringda telefonsamtal: Ringde till Sverre i lördags, det var nog det senaste ringda samtalet.
Bubbelbadet: Väldigt länge sen, kanske i Åre med dirren januari-06?
Spelade cd: Live för dig - Lars Winnerbäck
Kyss: Shit Pommes det var länge sen... Minns inte ens... Kan ha varit Märta på Hawaiifesten?
Gången du grät: Igår till Titanic...
Måltiden: 9-bitars Sushi från Sushi DeLux. Hur gött som helst.

8 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, inte vad jag kan minnas.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, men lite lätt förälskad kanske.
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej, det tror jag inte
Fått ditt hjärta krossat: Det har tyvärr hänt
Haft ett one night stand: Det har också hänt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, faktiskt inte
Busringt till någon: Ja.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG JUST NU
1 Ett par gråa mysbyxor
2 Ett vitt linne
3 En grön cardigan
4 En vit strumpa
5 En vit strumpa till
6 En vit BH
7 Ett par vita trosor

6 SAKER DU GJORT IDAG
1 Skrivit uppsatsen nästan klart
2 Ätit lyxfrukost, dvs. youghurt, leverpastejmackor, jos... den 23e :)
3 Fikat med Carina
4 Lämnat tillbaka böcker på biblan
5 Ätit sushi
6 Tittat på Simpsons

5 FAVORITSAKER
1 Min dator, den används flitigt varje dag
2 Min tv, den fungerar både som underhållning, tidsfördriv och sällskap
3 Min rosa mobil, med den hålls kontakten med de flesta av mina vänner
4 Min skosamling, den blir jag glad av
5 Mina böcker, dom vanliga böckerna alltså, inte skolböckerna

4 DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
1 Anna
2 Carina
3 Julia
4 Agnes

3 VAL
Blått eller rött: Rött är faktiskt finare
Sommar eller vinter: Sommar, sommar, sommar! Det är den bästa årstiden.
Choklad eller chips: Ett omöjligt val, för det är helt humörberoende.

2 SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1 Bli lycklig
2 Hitta den rätte?

1 SAK DU ÅNGRAR
1 Eftersom jag inte kan komma på något stort och livsavgörande som jag ångrar så får det blir något vanligt och enkelt, som tillexempel att jag åt upp mitt godis igår och inte sparde något till idag när jag är sjukt sugen på godis.

Inga kommentarer: