tisdag, april 17, 2007

Shoppingdrömmar...

Om jag fick 1500 kr av någon just nu skulle jag köpa:
- Skinnjackan från Haléns, 700 kr
- Dom röda skorna på DinSko, 340 kr
- Dom rosa skorna på DinSko, 280 kr
SUMMA: 1320 kr, resten skulle läggas på mousserande vin till helgens fester.
Mitt shoppingbegär är galet just nu. Den där jackan vill ja ha alltså... Men är man pank så är man. Och jag har shoppat lite den senaste tiden faktiskt. Under ledigheten inhandlades följande:
- Vita och gröna Reebok Hi-Top-skor. Härligt 80-tals flashiga.
- Silverfärgade partyskor som kommer att invigas antingen på torsdag eller lördag.
- Grön kofta av längre modell, så vårigt med färg. Inhandlades på VeroModa.
- Topp från HM i vitt med rosa och gröna ränder.
- Vitt linne i oversize-modell som invigdes i lördags.
- Rosa och guldfärgat plastarmband från HM.
Tror att det var det faktiskt. Men det var visst en del. Har dessutom plockat fram mina vårskor nu och det är kanske ganska talande att det står minst 5 par oanvända skor i min hall. Och ytterligare typ 4 par som är använda max en gång. Så det kanske inte är skor som är prioritet nummer ett direkt...
Men drömma kan man ju alltid :)

Inga kommentarer: