måndag, april 16, 2007

Semestern är slut

Nu börjar semestern lida mot sitt slut. Om två timmar tuffar jag hem till Götet och vardagen. Det har varit hur skönt som helst att vara lite ledig, det måste jag erkänna. Imorron ska jag med friska tag sätta igång med sista delen av min uppsats. Det är dags att bli färdig nu faktiskt.
I lördags vi var ute och härjade. Första lite picknick vid vattnet, sen förfest hemma hos Maria och Micke i Solna. Sen Debaser vid Slussen. Det blev en lagom tidig kväll. Igår var det kalas hos kusinen i Sollentuna. Långt bort och lite bök att ta sig dit, men massor med god mat och trevligt i största allmänhet. På kvällen blev det en lite sväng till Maria och Micke igen.
Och nu är det som sagt tid för avfärd... Har varit borta från Götet i en och en halv vecka nu och det ska bli lite skönt att komma hem faktiskt. Men jag ser inte fram emot att packa alltså, det är aningens mer grejer som ska ner i väskan nu än vad det var från början.

Inga kommentarer: