onsdag, april 04, 2007

Sista sucken innan påsklovet

Idag känns som sista dagen innan det är dags för påsklov. Imorron beger jag mig norr ut. Det ska bli skönt. Har precis kommit tillbaka från biblan, var där och hämtade en bok. Det är ganska varmt ute. Och någon form av pollen får ögon och näsa att rinna på ett ganska irriterande sätt. Känns även som att ögonen är rätt svullna.
Och nej, min handledare har inte hört av sig idag heller. Katastrofdåligt måste jag säga. Men nu är det inte mycket att göra åt den saken. Jag skriver på och sen är det ju påsk och då är jag inte här. Om han inte hört av sig när jag kommer tillbaka så får jag söka upp honom. Men men, den dagen den sorgen.
Lunch med Anna om en stund förhoppningsvis. Vore trevligt att hinna träffa henne innan hon åker.

Inga kommentarer: