onsdag, april 25, 2007

Just nu känns det som Nej!

Kvällen artade sig bättre än väntat. HGSS-snittarna var kanske inte mycket att hänga i julgranen. Men det var trevligt att träffa lite folk och få lite sol. Sen käkade jag och snuttepluttarna Carina&Peter middag. Det var trevligt. Och maten blev verkligen god alltså. Så det gjorde vi bra. Roligt att se att Carina&Peter är så lyckliga ihop. Det är dom värda!
Men det här med Ragattabalen alltså. Har provat alla mina förbannade balklänningar. Och den enda som gick på satt inte alls som jag ville. Det är inte roligt att vara tjock... Får fundera lite mer på det här med balen alltså. Hade inte alls tänkt gå men Carina försöker övertala mig. Men jag har inte råd egentligen. Och definitivt så har jag inte råd med någon ny klänning. Vet inte ens om jag vill gå. Måste fundera lite mer... Men det lutar starkt åt nej nu alltså.

Inga kommentarer: