tisdag, april 24, 2007

Den ljusnande framtid är min?

Igår kväll gjorde jag ett ryck och skrev klart uppsatsen och skickade in den till min handledare för en första granskning. Det är lite läskigt, men samtidigt spännande. Det här kan ju sluta hur som helst, antingen så kan det vara slappning fram till sommaren nu eller så kan det vara hur mycket jobb kvar som helst. Fick ett kort svar från min handledare om att han trodde att den ljusnande framtid var min, men att han inom kort skulle återkomma med ett säkrar besked. Och det får man väl tolka som positivt eller?
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Nu när uppsatsen ligger hos min handledare kan jag liksom inte göra så mycket... Kanske borde städa. Och diska. Framförallt så borde jag gå på stan och hitta den perfekta klänningen :)

Inga kommentarer: