tisdag, april 03, 2007

Frustration är dagens ledord

Skrivande går framåt, men nu har jag kört fast lite. Inte för att det egentligen gör så mycket, har redan skrivit 6 sidor idag, och mycket mer än så behöver jag inte skriva. Men jag blir ändå frustrerad. Speciellt på min handledare som uppenbarligen sagt upp kontakten. Det är lite oroväckande för framtiden. Jag har en tidsplan för mitt liv och jag skulle bli bra förbannad om han sabbade den om vi säger så.
Snart påsklov i alla fall. Det ska bli skönt. Samla tankarna lite på annan ort. Och självklart skriva lite på uppsatsen också. Men lite ledigt kommer det allt bli.
Ska snart iväg och bli snygg. Dagens höjdpunkt? Kvällens middag ska bli väldigt trevlig också faktiskt. Hoppas inte LG glömt att han är matansvarig bara. Har inte hört något ifrån honom. Men förhoppningsvis har han läget under kontroll.

Inga kommentarer: