torsdag, november 15, 2007

Det kommer blod ur fingret...

Jag minns barndomen när man fick fina plåster så fort man fått minsta såret. Nu kommer det lite blod ur mitt stackars finger. Skadade mig lite när jag pysslade här hemma. Det är ett ganska så pyttelitet sår, men det spelar ingen roll, det gör ont ändå. Varför är ingen här och tycker synd om mig för? Är dock rätt nöjd över att sekretären är på plats och sladdhålet är skapat. Det var i kampen med morakniven för att få till det där hålet som det lilla lilla såret kom till. Fast det var det värt, för jag känner en rätt stor tillfredställelse när jag får i hamn mina små projekt här hemma. Har fixa med en massa annat här hemma också, till exempel den där sladdhärvan jag visade igår. Den är borta nu (syns inte finns inte ni vet). Imorron är det fredag och ännu en arbetsvecka är till ända. Den andra för min del. Helg känns ytterst välkommet. Ska pyssla ännu mer här hemma under helgen. Det blir nog bra det. Sen blir det en dagstur till Sthlm på söndag. Det blir bra... Jag är så galet trött hela tiden. Därav de ganska oinspirerade inläggen här på bloggen. Ni får ursäkta detta. Snart kommer jag nog ha kommit in i arbetsrytmen och då ska det blir bättre tag, jag lovar!

Inga kommentarer: