torsdag, november 29, 2007

Och om man inte orkar då?

Nu har jag myst ner mig i min fåtölj. Är helt slut. Tack och lov så är det mesta ordnat. Nästan all disk är diskad. Fredagsfikat är bakat. Anar ni förresten hur frustrerande det är att ha tre kladdkakor i köket och inte få äta nått alls? Julblommorna jag köpte på ICA är utplacerade i fina krukor. Håret är tvättat. Det mesta är ordnat som sagt. Lite kvar att göra dock. Det är galet hur trött man är såhär i slutet på veckan. Helgen känns som en välsignelse faktiskt.
Igår kväll hade jag massor med bra idéer till inredningen här hemma. Ska testa några av dem i helgen. Möblera om i sovrummet till exempel. Tror att det kan bli bra. Och förhoppningsvis hittar jag några fina gardiner i huvudstaden också. Ska dit en sväng på lördag och luncha med Helly! Ska bli najs.

Inga kommentarer: