tisdag, november 13, 2007

Snö snö snö...

Idag vräkte snön verkligen ner. Det snöade mer eller mindre hela dagen faktiskt. På hemvägen blev det både kallt och blött. Men jag tog mig hem och på posten (det vill säga ICA) fanns ett paket till lilla mig. Det var min nya router som skulle lösa hela telefon/bredbandssituationen. Många sura sladdragningar och tester senare så fungerar både telefon och internet. Kanske inte exakt som jag hade hoppats, men nu funkar det i alla fall. Men det där trådlösa nätverket funkar banne mig inte. Vilket stör mig något enormt, men jag orkar inte göra något åt det. Inte ikväll i alla fall. Möblerna som jag målade är nu på sina rätta platser. Vissa små defekter finns tyvärr, men på det stora hela får man väl vara nöjd. Nu ska man bara flytta in alla grejer i lådorna. När man nu ska hinna det. Skulle behöva göra ett hål i baksidan på sekretären också. Usch, jag orkar inte tänka på allt som jag borde göra. Jaja, det får väl ta sin lilla tid det här med att komma i ordning.

Inga kommentarer: