söndag, november 11, 2007

Målning och fest...

Den här helgen liksom flög förbi. Har i och för sig gjort en hel massa. Det jag är mest stolt över är ju naturligtvis målandet av mina möbler. Det blev riktigt bra. Förhoppningsvis behöver jag inte måla fler lager nu... Men det visar sig imorron. Såhär ser det ut just nu i alla fall...

Har målat en liten byrå (som ska fungera som sängbord), en hylla och en sekretär. Mycket nöjd som sagt.
Resten av helgen har spenderats i Uppsala. Där var det fest, för Agnes fyllde år. Roligt att träffa alla och kul att gå ut och dansa. Men det här med "hiphop"-dansgolvet kan man ju tycka vad man vill om. Jag tyckte väl att musiken var sådär. Men men, övriga i sällskapet var nöjda.
Idag är jag sjukt trött faktiskt. Har pysslat lite här hemma, men nu orkar jag inte mer. Ska kolla på Parlamentet, sen blir det nog sängen.

Inga kommentarer: