lördag, november 17, 2007

En inblick i mitt liv

Det har efterfrågats bilder på min nya lägenhet. Och jag kan meddela att det minsann inte är så lätt att ta bra bilder på rum, som får rummen att se ut som dom gör i verkligheten. Men jag har gjort ett försök och tänkte därför visa några bilder på hem. Det här med ljuset är dock väldigt svårt när det finns en massa fönster överallt och vintersolen är på väg ner... Men ni får hålla tillgodo med resultatet.





Här är mitt vardagsrum. Där pallarna står är det tänkt att det ska stå en soffa sen.

Mitt matrum. Det ser rätt mörkt ut, men det beror mest på motljus faktiskt.

Min nya vardagsrumslampa. Jag är sjukt nöjd med den, men det känns inte riktigt som bilden visar hur fin den faktiskt är.

Det gräsliga hallgolvet ser ut så här. Passar inte alls faktiskt.

Mitt arbetsrum. Rätt nöjd eftersom jag målat sekretären själv...

Inga kommentarer: