måndag, november 19, 2007

Med ett leende på läpparna

En mycket trött måndagsmorgon till trots så gick arbetsdagen ganska smidigt. Vera strulade dock mycket även idag, men det påverkade inte mitt arbete så mycket eftersom min dag har bestått i att sätta mig in i LOU-lagstiftningen. Det var lite komplicerat, men intressant.



Prommenerade hem med Hovet i lurarna och ett leende på läpparna. Eller man kanske mer ska kalla det trippade. Till jobbet var det trippande på hög nivå. Jag i mina inte speciellt höga klackar trippandes på ishala gator. Det var nog en syn det. Inte lika halt nu, men vissa partier av vägen krävde trippande.



En kille på jobbet hade vart på kent-konsert i lördags. Hans beskrivning av konserten var klockren, "det var bra, men inte sådär skitbra som kent brukar vara". Jag förstår precis vad han menar. Det är nått speciellt med kent alltså. Och imorron ska mamsen och papsen på Winnerbäck i Västerås. Jag är ganska avundsjuk faktiskt. Men men, jag ska ju få jobba istället. Och det är ju ungefär lika härligt... eller inte.


Annars har jag nog inte så mycket mer att säga faktiskt. Resten av kvällen kommer jag nog spendera framför tv/datorn. Antagligen båda samtidigt eftersom jag sitter framför tv:n med datorn i knät. Ska inta lite kvällsmat snart. Och sen lite gottis. Köpte både bra godis (körsbärstomater) och dåligt godis (choklad) på ICA. Men jag har en värkande ursäkt. Ni vet, det där som enklast botas med rödvin eller choklad. En gång i månaden.


Jaja, på onsdag drar jag på kurs. Då ska jag bo på hotell och ha det bra. Så det så!

Inga kommentarer: