fredag, november 30, 2007

Det är dom små sakerna som gör den stora skillnaden

Idag har varit en trevlig dag. Det är fredag. Underbart! Har tänkt lite på en sak. Det där med detaljerna, dom små gesterna. Ett mail eller ett sms. En rad eller två som betyder så fruktansvärt mycket. Just idag har har jag hört ifrån väldigt många av mina vänner på olika sätt. Det betyder så fantastiskt mycket. Att någon tar sig tid och hör av sig just till mig. Små livstecken från vännerna. Kort info om vad som händer i mina nära och käras liv. Det är fantastiskt. Kanske sånt man uppskattar extra mycket nu när avståndet till närheten har ökat. Något som gör mig extra glad är att jag kommer få träffa många av mina vänner inom den närmsta månaden. Imorron i Sthlm, nästa helg i Västerås, över jul i Västerås och över nyår i Göteborg. Jag blir strålande glad av att bara tänka på det!!

Inga kommentarer: