söndag, juni 17, 2007

Dagens utförda sysslor

Jag känner mig lite duktig faktiskt. Trots enorm brist på energi och motivation har en hel del blivit gjort hemma hos mig.

Jag har:
- handlat mat till hela veckan
- lagat matlådor
- läst de kapitlen jag skulle till tisdagens littertusseminarium (sen hur mycket jag förstod är ju en annan historia)
- packat upp den där väskan som pappa kom med för typ två veckor sen
- diskat

Ganska bra jobbat. En stor anledning till att det faktiskt händer saker är nog att cdon inte leverart mina beställda böcker än. För om dom fanns här hemma skulle nog tiden ägnas åt att läsa istället. Men trots att jag fått en hel del gjort så är det en del kvar att göra. Oddsen för att jag kommer hamna framför min tv istället för att städa, vad tror ni om dom?

Inga kommentarer: