torsdag, juni 21, 2007

Vad hände med tiden?

Den här veckan har jag mest ägnat åt föreläsningar. Och försökt träffa mina vänner lite också. Känns som jag knappt vart hemma alls. Därav avsaknaden av blogginlägg.
Vart den här dagen tog vägen är ett mysterium... Snart måste jag bege mig till centralen där det skall inmundigas hamburgare innan tåget tuffar iväg mot östsidan av Sverige (ni vet den delen där dom har utlovat sol till midsommar). Den här dagen bara flög förbi, men allt som skulle hinnas med är avklarat, tvätta, diska, städa, packa. Känns skönt.
Hoppas att det är svalt och lugnt på tåget. Det vore trevligt. Fast nu har jag ju sällskap, så resan kommer nog gå hyfsat fort ändå. Och inatt ska jag och Anna sova i bäddsoffan hemma hos mamsen och pappsen. Imorron är det midsommar. Det ska bli intressant om inte annat :)
Nej, nu måste jag byta om och packa ihop det sista. Lovar att försöka vara flitigare med inläggen under den stundande ledigheten. Trevlig midsommar!

Inga kommentarer: