måndag, juni 18, 2007

Typisk måndag

Vandrade iväg till skolan utan att varken sminka mig eller få med mobilen. Inte för att det var någon större katastrof, men det säger ganska mycket om hur trött jag var imorse. Skoldagen flöt på fint faktiskt. Eftermiddagen innehöll dessutom friluftsliv uppe vid Näckrosdammen. Ganska annorlunda men ändå intressant gruppuppgift faktiskt. Sen vore det ju najs om vi fick välja grupper själva också och inte blev ihopfösta. Men man kan ju inte få allt...


Jag har kommit på att jag vill ha en ny stereo. Den gamla är stor och klumpig och väsentliga delar har slutat fungera. Det är i princip bara cd-spelaren som funkar, och inte ens den fungerar helt och hållet. Så därför vill jag ha en ny. Men det är inte lätt det där. Jag vill ha en liten en. Som har cd och radio och kan spela mp3. Men det tycks inte vara det lättaste att hitta en sån inte. Denna skulle jag dock kunna tänka mig, trots att den kostar en slant:




Bilden kommer ifrån Onoff's hemsida

Inga kommentarer: