måndag, juni 25, 2007

Vill inte...

Dagens ledord känns lite som "Vill inte". Vet inte varför, men det är mycket jag inte vill idag. Jag vill mest vara ledig och inte göra nått alls. Men tyvärr funkar det inte så. Det är en del grejer som jag verkligen borde göra idag. Men det får lösa sig... Startade dagen med att konstatera att jag inte alls vill gå upp. Men det var tvunget, för annars blir den enormt mycket tidigare uppstigningen imorron så plågsam.
Har dammsugit... Mest för mammas skull. Och plockat ur diskmaskinen. Och kollat upp det jag borde inför morgondagen. Och gjort lite överföringar eftersom CSN-pengarna kom idag. Nyss öste regnet ner, men nu skiner solen. Hoppas att det fortsätter så, för jag ska faktiskt lämna huset om ett tag. Och jag vill kunna cykla utan att bli blöt.
Nej, man kanske skulle göra nått man faktiskt vill en stund...

Inga kommentarer: