torsdag, juni 28, 2007

Un peu de Bitter!

Ja, lite bitter är jag faktiskt. Kollade just tingsplatserna. Och även fast jag var fullt medveten om att jag inte skulle få någon så blir jag ändå lite bitter när jag får det bekräftat. Ni vet det där med att man vill ha sånt man inte kan få. Massa bekanta namn i listan över alla lyckliga som fått tingsplats. Kul för dem. Det positiva var att poängen gått ner... Tyvärr berodde väl det snarast på att det var så många platser, och inte på någon nedåtgående trend. Bläää... 10 p ifrån. 10 ynka poäng. Och idag skyller vi detta på Gösta och AnnCharlotte. Det är deras fel att jag inte sitter här och firar en tingsplats. Muppar, dom hade ju kunnat bjussa på den där sista poängen så jag hade fått dom där sista AB:na. Men inte då.
Nej, jag får väl återgå till den där linjen att jag egentligen inte vill sitta ting. Nej, för det är faktiskt mycket mer spännande att vara arbetslös. Fast om man ska vara lite mindre bitter och mer ärlig så finns det en hel del saker som jag vill göra hellre än att sitta ting. Men ändå...

Inga kommentarer: