lördag, juni 09, 2007

Reklamflicka för Apoteket?

Just nu skulle jag passa som reklamflicka för Apoteket. Någon form av "alla missar du kan göra i sommar"-bild. Jag har bränt mig i solen. Rätt rejält också. Dessutom har jag värmeutslag och ungefär 300 myggbett. Det känns inte så jätteskönt faktiskt.
Det har varit en hektisk vecka. Mycket fram och tillbaka hit och dit känns det som.
Måndag: Göteborg
Tisdag: Göteborg-Örebro-Västerås
Onsdag: Västerås-Stockholm
Torsdag: Stockholm-Västerås
Fredag: Västerås-Örebro
Lördag: Örebro-Göteborg
Och inatt ska jag äntligen få sova i min säng igen. Så himla gött. Men varmt och äckligt är det. Och det kliar något galet mycket. Och på ryggen bränner det.
Årets första dopp är nu avklarat... Orkar inte skriva mer idag faktiskt. Nu ska jag kollapsa framför tv:n.

Inga kommentarer: