måndag, juni 25, 2007

Reashopping

Det blev en sväng på stan med mamma idag. Lite fynd blev det, främst underkläder från GinaTricot som hade reastart idag, vilket innebar en butik i kaos full av fjortisar. Men som sagt, billigt var det, vilket ju alltid är trevligt.
Sen köpte jag lite annat smått och gott också, fast inte på rea. Lär ju bli en reasväng imorron i Norrköping. Hoppas att det inte regnar... Och att det finns fina fynd. Ser dock inte fram emot att gå upp sådär tidigt, men det är smällar man får ta helt enkelt. Det kan ju löna sig, man vet aldrig.
Idag har vädret växlat helt galet, spöregn och åska ena stunden för att sedan bli strålande sol och varmt i nästa stund. Som tur var slapp jag befinna mig utomhus när de värsta skurarna kom, fick mest njuta av solen.
Det här med att vara ledig är rätt gött. Dock börjar det kännas som att min grupp på sommarkursen förväntar sig resultat snart. Men jag orkar inte :) Har vi satt deadline till den 11e så har vi. Och alla mina papper och böcker är ju i Götlaborg, så det känns inte som att jag kan göra så mycket härifrån (ja, det var ett ytterst medvetet val att lämna allt där faktiskt). Men jag kommer ju hem till Götla på söndag, får väl ta tag i det då...
Men nu ska jag nog kika på tv, eller läsa mer i min spännande bok.

Inga kommentarer: