lördag, juli 14, 2007

En shoppoholics bekännelser

Läste en bok som hette så, "En shoppoholics bekännelser". Och jag måste erkänna att jag känner igen mig till viss del. Man mår bättre av att shoppa. Fast ibland får man dåligt samvete efteråt. Eller, jag får det i alla fall. Men att ha dåligt med pengar tar det roliga ur att shoppa. Var en sväng på stan igår, skulle handla lite på Hemköp. Och då går man ju förbi DinSko som hade rea. Alla som känner mig vet hur jobbigt sånt är. Massor av skor som jag tidigare stått och suktat efter fanns nu på rea. Men den här gången har jag bestämt mig, det ska inte handlas nått mer den här månaden. Det är inte värt det. Plus att garderoben är full...
Annars vet jag inte så mycket mer. Ute kan man nästan ana solen.
Uppdatering 12:27: Men om man nu skulle ha pengar att shoppa för skulle jag genast slå till på en klocka från Tritoni. Och naturligtvis är det modellen som heter "Pink Fashionista" som faller mig mest i smaken... Vill ha vill ha vill ha!

Inga kommentarer: