söndag, juli 15, 2007

Söndagsfunderingar

Just nu känns det som att det är mycket att fundera på. Egentligen inte speciellt komplicerade saker, men ändå, saker som tål att tänka lite på. Främst min andra hemtenta... Den kräver rätt mycket tankeverksamhet alltså. Sen mina "semesterplaner"... Egentligen inte så komplicerat alls. Ska bara bestämma när jag ska vara var så att säga. Men jag tror att jag vet hur jag ska göra.
Sen är det egentligen inte så mycket att fundera på, för jag har ägnat mig åt att maila ut frågor till en massa ställen, tillexempel om min mobilräkning (underligt hög) vhs-antagningen (lättare om man faktiskt svarar på frågan jag ställer första gången, för då behöver jag ju inte maila och ställa samma fråga igen...). Sånt där praktiskt ni vet, som man måste ta tag i ibland.
På schemat idag står tvätt och städning. Lika bra det.

Inga kommentarer: