torsdag, juli 12, 2007

Inte företagsekonomi i alla fall

Sedan intaget till högskolan kom i tisdags har jag ältat mitt val. Och nu har jag nått slutsatsen att jag absolut inte vill läsa Företagsekonomi. Så nu har jag helt sonika ändrat min anmälan. Men tyvärr tror jag att jag lyckades göra fel... Men förhoppningsvis kan någon vänlig själ på vhs hjälpa mig att lösa detta. Slutsatsen blev i alla fall att jag inte ska läsa Företagsekonomi. Istället blir det något annat. Vad är just nu lite oklart på grund av mitt lilla misstag i kryssandet. Men förhoppningsvis blev det Kriminologin i alla fall. Annars blir jag ledsen. Det är aningens komplicerat allt det här kryssandet. Jag gjorde fel, vilket stör mig enormt mycket. Nu kommer jag älta det tills jag får svar från vhs... Jobbigt liv man har.
Uppdatering 16:31: Vill bara förtydliga för alla att egentligen vill jag naturligtvis inte läsa alls. Jag vill mycket hellre ha ett arbete. Men nu ser det ju mörkt ut på den fronten...

Inga kommentarer: