måndag, juli 23, 2007

Någon som vill komma över och städa?

Har nu i flera timmar försökt få mig att städa min galet stökig lägenhet. Men det går bara inte. Och det värsta med det hela är att jag blir helt stressad av att det är stökigt. Sjukt störande. Kan liksom inte riktigt koppla av, men ändå kan jag inte få mig till att städa. Så jag tänkte höra om någon har lust att komma över och fixa biffen? Ingen? Men schysta då? Hepp...
Sen måste jag ju ta upp det här med fulla människor och mobiltelefoner. Javisst, jag vet att jag har en tendens att fyllesmsa människor. Men det har blivit bättre på senare tid, jag har lärt mig. Men jag ringer i alla fall inte folk mitt i natten... Som vissa andra gör. Vill jag egentligen ha långa meddelanden på mitt mobilsvar om att pipet inte hörs för att folk är fulla? Eller skulle jag klara mig utan det? Inatt svarar inte jag i telefonen i alla fall (inte för att jag gör det annars heller, om jag inte är full själv förstås), men inatt är det jag och Harry Potter som gäller. Så det så!

Inga kommentarer: