onsdag, juli 18, 2007

Målsnöret är spräckt

Äntligen är jag färdig med dom där förbaskade hemtentorna. Och det känns riktigt skönt måste jag säga. Inte det bästa jag nånsin gjort kanske, men alldeles lagom för att matcha min ambitionsnivå på den här kursen. Verkar som att våra grupparbeten flyter på också, fick se det första och det såg riktigt bra ut. Vår sammansättare Karin är riktigt duktig!
Detta innebär att jag är ledig nu. Vilket är skönt, för jag har en del annat att pyssla med som känns mer intressant. Funderar på om jag ska försöka sälja kurslitteraturen från sommarkursen. Tror det... vore gött med lite pengar.
Och det är hyfsat väder ute till och med, känns som en bra dag det här.
Uppdatering 11:03: By the way så har jag blivit helt hooked på p3:s webradio. Radion på min stereo har sedan länge slutat fungera, så att få lyssna på radio igen är en upplevelse. PopNonStop är ett bra program och jag sitter här hemma och diggar alla härliga skvalpoplåtar som spelas, alldeles lagom just nu...

Inga kommentarer: