fredag, juli 27, 2007

Framtidspaniken

Igårkväll funderade jag länge och väl på om man skulle försöka sig på att få biljetter till kent-turnéen. Biljetterna släpptes imorse. Spelningen i Göteborg är i slutet på november. Till slut kom jag fram till att jag inte pallade med det. Har ingen aning om vart jag är eller vad jag gör i november. Så det fick vara. Läste nu att biljetterna tog slut på 16 min. Kul för alla som ska gå, alla kent-spelningar jag varit på har verkligen varit kanon. Skivan kommer säkert vara jättebra, dom brukar ju vara det.
Har ärligt talat en ganska stor portion panik inför framtiden numera. Men eftersom jag får ont i magen av att tänka på det så försöker jag undvika det. Men ändå... usch.
Idag har jag ägnat mig åt lite konstruktiv shopping i alla fall. Mamma, mormor och jag var på IKEA på förmiddagen. Äntligen inhandlades nya kuddar till huset här. Innan min lillebror flyttade hemifrån fanns en hel massa kuddar. Sen han flyttade har vi fått sova på prydnadskuddar när vi är hemma... misstänkt det där. Men nu har det i alla fall inhandlats nya kuddar, så inatt lär ju jag sova som en prinsessa.
Eftermiddagen gick verkligen i shoppingens tecken. Mamma och jag uppsökte rean på stan. Jag kom hem med ett par skor (aaaah, hur fina som helst faktiskt), ett linne, en jeanskjol och ett par leggings. Har spenderat sammanlagt 450 kr på detta, så det känns verkligen bra, sjukt nöjd faktiskt.
Imorron ska jag och Marielle göra Västerås uteliv osäkert. Så det så!

Inga kommentarer: