torsdag, juli 12, 2007

Snart helg...

Glädjen över att en av hemtentorna är klar består. Men nu går jag istället runt och känner mig så nöjd att jag inte känner något behov av att börja med nästa... Det kan jag ju göra nästa vecka, eller hur :) Istället har jag städat lite... och diskat. Av någon anledning går jag och nynnar på lite olika låtar av Pussycat Dolls. Underligt...
Behöver jag ens säga att det regnar? Fast något som kan kallas blå himmel går nästan att skymta långt bort mot horisonten. Så lite hopp kanske det finns. Planen för dagen är att träffa Anna och kanske Carina sen... Men frågan är vad man ska hitta på när det regnar och alla är panka.
Uppdatering 16:59: Kvällens planer blev inställda... Alla var för irriterade på vädret för att kunna komma på något annat att göra än att krypa in under täcket och gömma sig. Regn får mig att vilja isolera mig. Tur att jag har chips, Brämhults jordgubb-apelsin och en massa olästa böcker... Synd bara att så stor del av min förmögenhet gick ut till denna utsvävning.

Inga kommentarer: