söndag, juli 29, 2007

Orkeslös

Okej, jag är inte bakis idag, men sådär jobbigt seg att man inte orkar ta sig för något alls. Har förvisso varit på prommenad med mamma, men sen tog energin slut. Kan i och för sig bero på att vi har ätit typ två ton kinamat också. Det blir man rätt seg av.
Jag hade satt mina förhoppningar på en inplanerad sista-minuten semester i början på september. Men nu blir det inte så. Måste säga att jag är rätt besviken, hade verkligen velat åka på semester i år. Tycker på nått sätt att jag är värd det. Men nu tyckte inte resesällskapet att det var läge. Och i oktober känns det inte så hett att åka på semster, för då är solsäsongen slut. Så det känns inte som ett alternativ faktiskt.
Frågan är nu om man ska försöka hitta någon annan att resa med eller om man bara ska bita i det sura äpplet och sitta hemma? Egentligen alldeles för jobbig fråga för mig just nu (kan meddela att det är en sjuk antsrängning att bara flytta fingrarna över tangenterna). Men om någon vill åka till solen runt den 26 augusti är det bara att höra av sig...

Inga kommentarer: