måndag, juli 02, 2007

Götlaborg... lite mindre regn tack!

Vaknar upp med ett visst missnöje. Det regnar. Regnar det alltid på den här sidan landet? Har befunnit mig på andra sidan landet ett tag nu, och där regnade det bra mycket mindre. Men här regnar det alltså.
I lördags var det fest med Föreningen Ekonomerna. Mycket trevligt. Det var ljust när jag gick hem, oklart vad klockan var, men jag skulle gissa på mycket. Sov hos bror min... Igår åkte vi bil, lång bilresa för att till sist landa i Götlaborg. Då var det minsann sol och värme. Men inte nu inte. Så därför är jag lite missnöjd.
Nu måste jag städa lite. Vända upp och ner på min väska när jag kom hem igår, så det mesta ligger nu utspritt på golvet. Inte helt bra. Sen ska jag iväg och träffa Carina. Alldeles för länge sen sist ju.
Regn och 14 grader... Vad ska man ha på sig?

Inga kommentarer: