måndag, juli 16, 2007

Solenergi

Man blir sjukt mycket mer produktiv när solen skiner. Så är det bara. Igår sken solen och då fick jag massor av bra saker gjorda. Idag skiner solen och redan innan lunch har jag fått en hel del gjort. Det är inte varje dag sånt händer direkt.
Bara för att visa hur duktig jag är så kommer en liten lista på saker jag hunnit mer:
- Diskat
- Gått prommenad i solen
- Uträttat vikigt ärende på stan, utan att ens kika minsta lilla på rean
- Sett över min ekonomi och räknat på framtiden
- Gått igenom och sorterat viktiga papper
- Skrivit en fråga på hemtentan och punktat upp den andra frågan (enormt duktigt om jag får säga det själv)
Ja, rätt nöjd själv faktiskt. Nu är jag hungrig, så nu är det dags för lunch. Sen ska jag fortsätta med hemtentan och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer: