torsdag, mars 15, 2007

Rule Britannia!

Har precis kommit hem från ännu en föreställning av vårt eminenta Handelsspex. Det var trevligt. Låtarna fastnar. Kommer nynna tills jag somnar...
Imorron är det fredag. Då ska jag plugga, klippa mig och kanske titta på lokalfinalen av SM i Juridik. Om jag hinner. Vi får se... Sen är det lördag. Då ska jag plugga, plugga, plugga. Sen ska jag piffa till mig, dricka vin och käka pizza med Carina och sen bli asplakat i Handelspuben på StPatricksdaysfesten. Splendid! Sen är det söndag. Då ska jag vara bakfull, titta på ännu en föreställning av Handelsspexet och antagligen sova en hel del... Och sedan är det måndag igen. Life goes on and on and on...
Nu börjar det bli lite press gällande examen. Vi har tydligt bestämt att vi ska gå på diplomeringsfest tillsammans... Så nu är det bara att köra hårt!

Inga kommentarer: