fredag, mars 30, 2007

Smygande framsteg på kvällskvisten

Nu har jag och uppsatsen umgåtts i några timmar här, ackompanjerade av kvalserien i ishockey. Det går framåt med uppsatsen, men det går inte så snabbt som jag vill att det ska göra. Men jag kanske har orimliga krav på mitt uppsatsskrivande. Bara den är i hamn till 18 maj så är det ju lugnt. Och det tror jag inte blir några problem. Men ändå, jag vill ändå att det ska gå snabbare. Men men, det är väl bara att tugga på och hoppas på det bästa.
Men nu vet jag inte om jag orkar mer ikväll alltså. Klockan är snart halv tio, så det är nog dags att lägga ner nu. Vore dock sjukt skönt att ha 15 välskrivna sidor innan jag beger mig till festen imorron. Det kräver en rejäl arbetsinsats imorron, men det är på intet sätt omöjligt. Men ska jag klara det så måste jag nog krypa i säng snart.
Skellefteå och Södertälje är ett steg närmare elitserien. Det tycker jag är bra!

Inga kommentarer: