fredag, mars 09, 2007

Nätshopping och plastkort - lika farligt

Att shoppa på nätet och att shoppa med betalkort är ungefär samma sak. Man behöver aldrig se hur några pengar försvinner. Det blir så lätt liksom. Har precis beställt lite fina vårkläder. Jag tycker att jag är värd det, så det så!
Har gjort Guacamole, den blev galet stark av vitlöken. Men den blev slät och fin, tack vare min superbraiga mixer. Funderar på vad jag ska hitta på till kvällsmat, funderar på om man kanske skulle äta nått annat än bara tortillachips.
Väntar på att två av mina gruppmedlemmar ska bidra med sina delar till vår rapport. De skulle maila idag, men vi sa ingen tid. Jaja, dyker det upp alltförsent så för jag sätta ihop det imorron.

1 kommentar:

david santos sa...

Hello, Anna!
This work is vry good, thank you
have nice wkend