lördag, mars 10, 2007

Skrivkramp

Jag kan inte få ur mig något vettigt till uppsatsen nu. Det är totalt omöjligt, skrivkramp råder. Tur att det inte är speciellt bråttom med den. Vissa delar som jag borde få klart dock. Och så borde jag ju plugga till den där underliga tentan som vi ska ha. Men eftersom jag inte vet vad jag ska plugga på så struntar jag i det.
Shoppingtur med Anna. Det var lite trögt till en början, men sen hittade vi det vi var ute efter. Färgade jeans, Anna köpte gula och jag röda. Det blir toppen det. Och så hittade jag en mycket fin väska till ett ypperligt pris. Och lite fins smycken. Så jag är nöjd. Det enda som saknas nu är ett arbete så kontot fylls på i samma takt som det töms. För just nu känns det som att det mest är tömning av kontot faktiskt.

1 kommentar:

Maria. sa...

Ja det vore ju underbart...ledighet och vårväder passar bra ihop. Nu har jag varit instängd i en källare och suttit stilla i 3 dagar...inte så skönt kanske, men lärorikt. Vi kanske syns på gatorna i gbg;-)