fredag, mars 16, 2007

Fredagsmys och regn

Det blev visst regn, vilket ju inte är helt ovanligt i den här staden. Jag blev blöt när jag gick hem från frisören, via affären. För alla som sitter på helspänn och funderar på vad det blev för kvällsmat så kan jag meddela att det blev Pommes och sås. Fick beslutsångest gällande vad jag skulle ha till, så det blev inget protein alls. Och så blev det förstås lite godis också, och det var gott.
Håller på med värsta hårinpackningen. Fick lite pikar av frisören om att mitt hår var väääldigt torrt. Och tro mig, jag vet. Men hon var snäll den där frisören, hon tyckte att jag hade fin hårfärg och fina jeans. Det var trevligt. Men hon behövde bara klippa ca 3 cm den här gången, vilket var en klar förbättring mot den där decimetern som dom brukar behöva ta bort.
Nej, funderar starkt på att lägga mig under täcket och titta på film, dom visar "Masjävlar" på SVT1 kl. 21. Inte missa!

Inga kommentarer: