torsdag, mars 15, 2007

Trött torsdag

Idag var det helt plötsligt morgonföreläsning, något som vi inte haft på hela kursen. Det kändes lite konstigt. Föreläsningen - min sista på juristprogrammet - tog knappt hälften så lång tid som var utsatt på schemat. Så nu har man hunnit med en hel massa, bundit in anteckningarna, varit hos skomakaren, fixat med datainlogget på skolan, lämnat tillbaka böcker... Typ allt man skulle hinna med idag. Förutom det där med att tentaplugga då...
Är helt slut, men jag tror det kan bero på att jag är hungrig, lågt blodsocker ni vet. Kommer inte bli så god mat idag, men såhär i slutet på CSN-månaden så får man ta vad man har.

1 kommentar:

Maria. sa...

tjena fröken. Nu är jag i götet. Måste säga att ni har lite tråkigt väder...jag sitter här och försöker ta mig för något. kraam