lördag, mars 17, 2007

Sunny Saturday

Vaknade kvart över sju. Tyckte inte att det var läge att gå upp då. Så jag sov till kvart över nio istället. Bättre. Och nu sitter jag här. Ska snart hoppas in i duschen, sen är det plugga som gäller.
Ute skiner solen, men det verkar blåsa typ storm. Dagens "lämna huset" är inte förns ikväll, så det är lugnt, tills dess kanske vinden mojnat. Eller kanske inte med tanke på att de varnades för stormbyar imorron.
Idag (liksom igår och så många andra dagar) hatar jag min bredbandstelefon. Den har en tendens att inte fungera i perioder vilket är ytterst störande. Jag har ju en hemtelefon för att kunna ringa på och för att folk ska kunna ringa mig. Och då vore det ju bra om skiten fungerade. Nu tycks den fungera, men det är väl bara en tidsfråga innan den slutar... Blääääää!!!

Inga kommentarer: