lördag, mars 24, 2007

God morgon

Det finns inget bättre än att vakna till solen, speciellt inte när man kan titta på klockan och konstatera att man kan somna om en bra stund till. Vet inte vad det är, men min kropp tycks vara inställd på att vakna kvart över sju. Fast det är rätt gött alltså. Att jag har varit uppe drygt en timme när klockan bara är tio är ovanligt. I alla fall om man ser till att det är lördagsmorgon och jag var på fest igår.
Festen ja... Som vanligt så var förfesten roligare. Festen var väldigt fullpackad med folk. Det var helt klart trevligt, men jag var inte riktigt i festform tror jag. Vi blev mest sittandes i köket. Rätt trevligt det med i och för sig, folk cirkulerade ju, så man fick träffa många ändå.
Vi lämnade festen hyfsat tidigt, och var hemma vid ett ungefär. Tydligen har det blivit intriger efter att vi gått. Inte helt oväntat, husfest = intriger. Men självklart inte roligt för de inblandade. Vet inte vad som hände, men jag har mina aningar.
Snart ska jag träffa Helena och Tessan, för vi ska äta pannkakor. Det ska bli gott så gott. Sen ska jag njuta lite av det underbara vädret som Göteborg bjuder på idag. Och så ska jag ta en snacka med mina darlings också. Reka så att alla är okej...
Nej, dusch blir det nu!

Inga kommentarer: