onsdag, mars 14, 2007

Halvdagsrapport

Det är verkligen underbart väder idag. Tyvärr blåser det lite kallt, men det är smällar man får ta. Nu är det faktiskt vår, trots att damen på vädret nämnde att det skulle komma snö nästa vecka, men det tror jag inte på. Var ute på ett ärende som innebär en skön prommenad i vårsolen. Hur gött som helst. Testade min nya "boll"-klänning under prommenaden. Vet inte exakt vad jag tycker om den. Den är hur skön som helst och lite annorlunda i modellen, men som sagt lite boll över det hela.
Har bokat klipptid till på fredag. Verkligen på tiden, för mitt hår börjar se för tääskigt ut alltså. Det kommer må bra av en liten våruppfräschning. Topparna behöver verkligen putsas. Så det ska bli najs. Sen ska jag få tummen ur och klacka om mina röda stövlar också. Dom är ju så fina, så dom måste också ut i vårsolen. Men inte utan ny klackning som sagt.
Nej, nu är det dags för sista ruschen på uppsatsskrivandet här. Ska ta det sista nu i eftermiddag, sen är det slutskrivet för ett tag. Ska ta tag i mitt tentapluggande istället, för det är det verkligen hög tid för. Så uppsatsen får vila i nästan två veckor. Men sen blir det uppsatsskrivande på heltid. Det ska bli roligt!

Inga kommentarer: