lördag, mars 24, 2007

Mysig lördagskväll

Det här är en bra kväll. Jag har ätit gott (kyckling och pommes och sås - I know, kyckling liksom.) Sen har jag kollat på film, "Walk the line", och ätit chips. Det var en bra film. Är medveten om att jag typ var den sista på planeten med att se den, men det har liksom inte blivit av. Men nu är det gjort.
Om vi nu ska återgå till det här med kycklingen så var det ganska konstigt. Har inte ätit kyckling på nästan sex år. Så länge har jag varit veg. Men nu tänker jag inte vara det mer. Inte på ett tag i alla fall. Tänker testa det här med kött igen och se hur det känns. Än så länge så känns det helt okej, kroppen har inte lagt in några protester mot kycklingen än. Eller ja, kroppen har ju protesterat hela dagen, men det beror på vinet som dracks igår.
Undrar om just om man ska klämma en film till ikväll, eller om det kanske är något bra på tv som man kan kolla på.

Inga kommentarer: