måndag, maj 21, 2007

25 år... ja jävlar!

Idag fyller jag 25 år. Det är helt galet. Tiden går verkligen sjukt fort alltså...
Helgen i Västerås var lugn och skön, med mycket mat. Släktkalas igår - trevligt. Den här dagen har varit lite hektisk. Fick tillbaka min uppsats igårkväll, och jag borde verkligen sätta igång med den. Men inte idag, för det känner jag inte att jag hinner. Man fyller trots allt bara 25 år en gång i livet och därför så skiter jag i uppsatsen idag och jobbar dubbelt så hårt imorron istället. Så får det bli.
Idag har jag åkt tåg... i fyra timmar. Det var rätt trist. Fast ändå rätt skönt. Orkade inte läsa min bok, så jag satt och stirrade ut genom fönstret istället, och lyssnade på bra musik förstås. Sen var det städning som gällde. Den är inte klar än... Fick besök på eftermiddagen av Julia, mycket trevligt. Lite tårta innan hon skulle ta tåget tillbaka till Sthlm.
Nu borde jag nog ta tag i den där sista biten av städningen, för om en stund kommer det folk hit.

Inga kommentarer: