onsdag, maj 23, 2007

Små framsteg

Skulle bara ta en snabb sväng på stan och fixa några ärenden. Men det drog ut på tiden. Skulle handla lite hygiengrejer, men på grund av brister i sortiment fick jag gå till tre olika affärer för att få tag på det jag skulle ha. Snacka om ineffektivit. Men jag hittade ett par schysta brallor för 200 spänn. I like!
Arbetet med uppsatsen är frustrerande, men det går framåt i alla fall. Är snart igenom de flesta av sakerna som skulle åtgärdas. Har förvisso den centralen ändringen kvar, men den kräver lite tankearbete innan jag kan ge mig på skrivandet. Målet att bli klar den här veckan kan nås, lite beroende på hur mycket jag får gjort imorron. Finns ju en viss risk för bakfylla imorron...
Nej, lite mer uppsatspillande nu, sen är det dags att börja piffa inför kvällen.

Inga kommentarer: