onsdag, maj 30, 2007

Halvvägs...

Onsdag är på sätt och vis en skön dag, för då är man halvvägs genom arbetsveckan. Inte för att det gör någon skillnad i mitt liv eftersom jag enbart sitter och väntar på att min handledare ska höra av sig. Det vore ju inte helt fel att veta när man kommer få den där examen liksom. Men men, jag borde väl ha lärt mig vid det här laget att min ångest och stress inte direkt är hans första prioritet.
Pratade nyss med en sympatisk dam från Norrköping. Hon ville att jag skulle komma dit. Spännande. Två intervjuer inbokade nu. Det känns lite positivt i alla fall, allt är inte uppgivet längre. Känns som att bollen är i rullning nu. Undrar just om Norrköping är en sympatisk stad. Dom har ju en intressant dialekt i alla fall. Jaja, vi får se hur det går, ett bra tag kvar i alla fall.
Funderar starkt på att slänga iväg ett mail till min handledare och höra hur han tycker att jag ligger till. Men jag vet inte om det skulle ge något egentligen...
Ikväll blir det vin i alla fall. Då ska vi fira att i alla fall två arbetsgivare åtminstone vill träffa mig. Sånt är bra för självförtroendet faktiskt.

Inga kommentarer: