tisdag, maj 08, 2007

Ny jacka!


Nu har den alltså anlänt, den efterlängtade skinnjackan som jag har tjatat så mycket om. På bilden är den snyggt matchad med mina mysbyxor :) Bilden är sådär alltså, men den får duga för nu, för jag orkar inte ta någon ny bild.

Var lite skeptisk till den efter första provningen. Den är inte så tajt som jag hade väntat mig. Men efter att ha provat några gånger till så är jag rätt nöjd. Det är ju bra om man kan ha en tröja under liksom, speciellt eftersom den är sååå kort. Den hade kunnat få vara lite längre, men alla skinnjackor jag hittat är ju så korta, så det är väl så det ska vara. Sen är den ganska så stel nu, så det blir bättre när man använt den lite.

Jag är ganska nöjd faktiskt. Ska inte skicka tillbaka den i alla fall. Tror att den kommer bli bättre med tiden, när man gått in den lite liksom.

Inga kommentarer: