fredag, maj 25, 2007

Frustrationen är enorm

Nu är målet så nära, så nära. Men det är som en psykisk spärr just nu. Får inte ur mig något vettigt alls. Det är inte mycket kvar att skriva, bara lite lite. Men just nu går det inte. Kan inte fokusera, trots att jag verkligen måste. Det går verkligen tungt nu alltså.
Idag har jag köpt en vas. Så nu behöver inte vattenkannan fungera som vas längre. Det blev lite finare med den nya vasen faktiskt. Och det luktar fortfarande underbart hemma hos mig. Liljorna blommar för fullt och luktar verkligen ljuvligt.
Men den där förbannade uppsatsen alltså. Hänvisa och kommentera sambanden. Knyt ihop säcken. Ljuset i tunnel finns, men det känns långt borta nu alltså...
Uppdatering 19.47: Nu är uppsatsen inskickad till handledaren. Så nu tar jag helg!

Inga kommentarer: