onsdag, maj 16, 2007

Grillning i solen

Idag är det liksom helg nästan. En ytterst kort vecka går mot sitt slut och nu är det lite ledigt för alla arbetande stackare. Jag själv är ju ledig typ hela tiden, så för mig blir det kanske inte jättestor skillnad. Men jag ska åka bort så lite skillnad blir det ju. Eller, åka bort låter ju konstigt, jag ska åka hem. Hem till mamma och pappa. På söndag är det tårtkalas hemma i Västerås. Det ska bli trevligt. Ser faktiskt fram emot en lugn helg med föräldrarna. Sen att allt med diplomeringen är fixat känns riktigt skönt. Min handledare kan ju bara han vill. Undrar hur stressad han är just nu, på en skala från 1-10. Skulle tippa på 12. Men det är inte riktigt mitt problem faktiskt.
Men idag är det grillning på Borggården som gäller. Det verkar dock inte vara speciellt varmt ute, så kvällen blir nog inte så lång. Men det blir trevligt att umgås lite med folk. Det blir lite ensamt att sitta här hemma. Hoppas att det kommer lite folk. Hamburgare verkar riktigt gott idag alltså...

Inga kommentarer: