torsdag, maj 03, 2007

Det lönar sig att vänta ibland...

Nu har jag precis klickat hem den tidigare så omtalade skinnjackan. Den var nedsatt från 699 kr till 499 kr. Och sen hittade jag en rabattkod på www.rabattkod.se som gav ytterligare 100 kr i rabatt. Sjukt bra sida förresten, den bör man kolla in innan man handlar nått på nätet, för där fanns massor med rabatter. I alla fall landade slutsumman på 444 kr. Alldeles lagom dyrt för min smak. Nu är det bara att hoppas på att jackan är sådär bra som alla säger att den ska vara. En brun blev det. Har länge funderat på om jag vill ha en brun eller svart, men eftersom den svarta var slut i min storlek blev ju valet ganska enkelt. Och eftersom typ alla andra jackor jag äger är svarta så kändes det lite roligare med en brun.

Så nu är det bara att vänta sisådär en till två veckor innan den landar i min brevlåda...

(Bilden kommer från halens.se)

Inga kommentarer: