tisdag, maj 15, 2007

Film och vuxenpoäng

Förmiddagen ägnades åt att kolla på "Brokeback Mountain". Den var ganska bra, fast kanske inte så bra som alla sagt. Lite väl lång tycker jag nog. Men han är fin den där Jake alltså. Honom skulle man inte tacka nej till...
Dagens vuxenpoäng har förtjänats genom att jag inhandlat näringspinnar till mina krukväxter, som sedan stuckits ner i krukväxterna. Jag vet inte om det bara är jag som är slarvig... Nej, jag har faktiskt svårt att tro att mina vänner ger sina växter näring alltså. I alla fall så känner jag mig ytterst duktig nu när det är gjort. Och självklart förväntar jag mig nu stordåd av mina krukväxter.
Man kanske skulle kolla på en film till?

1 kommentar:

Maria. sa...

Jag måste erkänna att jag log när jag läste om dina näringspinnar:-D Jag har inga sådana, har dock flytande näring som jag ger mina gröna ibland (när den inte är spårlöst försvunnen)